Ajankohtaista

• Venetreffit pidetään taas Suomen luonnon päivänä, elokuun viimeisenä lauantaina 26.8.2023 klo 16:00. Vuosikokouksessa sovittiin, että treffit ovat tänä vuonna Ison kiven vierellä, Ellinkuoleman niemen ja Salakkasaaren välissä. Kutsutaan taas kaikki mukaan ja skoolataan menneelle kesälle. Tänä vuonna järjestetään venetreffien yhteydessä perinteinen kalastuskilpailu, lähinnä nuoremmalle väelle. Kaikki innokkaat kalastamaan omilla rannoillaan venetreffipäivänä ja julkaisemaan kuva saadusta kalasaaliista Elijärviyhdistyksen facebookkin. Kaikkien osallistujien kesken arvotaan pieniä palkintoja, jotka jaetaan venetreffien yhteydessä. Saman päivän iltana kesäkauden päätöstulet/ elotulet
  • Kalastuslupien myyntipaikat päivitetty Kalastus-osioon. Kalastusluvat myös netistä kalakortti.com -pavelussa. Käytä hakusanaa Elijärvi
  • Uniikit Elijärvipaidat vain Elijärviyhdistysen kautta.
    • Paidat teetetään Yläneen Nupparissa, eli tuemme jälleen paikallista yritystä. Paitoja saavat tilata muutkin, kuin Elijärviyhdistyksen jäsenet, mutta paitoja saa kuitenkin tilattua vain Elijärviyhdistyksen kautta.
    • Aikuisten koot XS-XXXL miesten ja naistenmallit (reilu koko) 33e/kpl
    • Lasten koot 100-140cm, 16e/kpl
    • Värivaihtoehdot: harmaa, musta, oranssi ja pinkki
    • Mateliaali Suomessa neulottua 100% puuvillaa
    • Paitojen tilaukset tehtävä kirjallisesti joko sähköpostilla osoitteeseen tilaus@elijarviyhdistys.net tai tekstiviestillä numeroon 040 536 7102
    • Paidan hinta on maksettava tilattaessa Elijärviyhdistys ry:n tilille FI10 5536 0640 0060 70. Ilmoitathan tilauksessa maksajan nimen ja maksupäivän ja montako miesten/ naisten/ lasten paitaa maksat.
    • Paidat ovat noudettavissa Yläneen Nupparista (St1 huoltoasemaa vastapäätä toisella puolella Turku-Säkylä tietä, Valas-ravintolan vieressä). Saat noudosta tiedon paluuviestillä.
    • Tarvittaessa myös postitus onnistuu, 10 eur/ lähetys. Pakettiin mahtuu max. 3 paitaa.
  • Päivitetty EU:n tietosuojaseloste GDPR Rekisteri- ja tietosuojaseloste (pdf)
  • Matalan järvemme kannalta olisi tärkeää, että järvellä käytettäisiin alle 5 hv:n tehoisia perämoottoreita tai mieluummin vielä sähköperämoottoreita.
  • Muistathan, että muista vesistöistä tuodut veneet ja pyyntivälineet on syytä pestä ennen järvelle tuontia.
  • Rannoilla on paljon uusia mökkiläisiä, jotka eivät ole yhdistyksemme jäseniä. Muistathan puhua myös naapureillesi Elijärviyhdistyksestä. Liittymislomake löytyy nettisivun Jäsenhakulomake-osiosta.
  • Elijärviyhdistys on myös Facebookissa www.facebook.com/elijarviyhdistys